Algemene vragen

Hier vind u de meeste gestelde vragen over alles wat u weten wilt voor uw tuin. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contant op met een van de Garden Stones @ Basics vestigingen.‚Äč

Wat moet ik doen bij een klacht?

Zodra u de bestelde materialen ontvangt kijkt u na of de materialen kloppen met hetgeen u heeft besteld. Ziet u op voorhand dat er beschadigingen aanwezig zijn of klopt de kleur niet neem dan gelijk contact op met de dealer en ga vooral niet bestraten. Extra kosten die gemaakt worden voor het opnieuw bestraten zijn voor uw eigen rekening. Verwerken is namelijk accepteren. Bij onze leveranciers zijn na het verwerken van dergelijke klachten geen reclamaties meer mogelijk.

Klopt de weergegeven foto met het product?

Wij doen ons uiterste best om een zo goed mogelijke weergave van de werkelijkheid te geven. Helaas is dit niet altijd mogelijk..U bent van harte welkom om langs te komen bij een van de Garden Stones & Basics vesting om alle producten te bekijken.

Kan ik een aanvullende vraag over een specifiek product stellen?

Bij al onze productsoorten staat de belangrijkste informatie vermeld. Mocht u nog aanvullende vragen hebben over een product of onderwerp stuur dan een e-mail naar uw dichtstbijzijnde Garden Stones & Basics dealer. Zij helpen u graag verder!

Wat zijn de levertijden?

Levertijden verschillen per product en per leverancier. Over het algemeen kunnen voorraad producten snel uitgeleverd worden.